پیش از آنکه به تاریخ شروع و زمان ثبت نام لاتاری بپردازیم، داشتن اطلاعات مختصر و شرایط ثبت نام لاتاری ضروریست که در ادامه به آن مختصرا اشاره می شود. ثبت نام لاتاری قرعه کشی ویزای مهاجرت آمریکا و راهی برای اخذ کارت اقامت دائم این کشور است. بخت آزمایی لاتاری هر ساله انجام می شود و ۵۵,۰۰۰ نفر از سراسر جهان در آن برنده می شوند.

شرایط ثبت نام لاتاری گرین کارت آمریکا بسیار آسان است؛ زیرا با حداقل مدرک تحصیلی دیپلم امکان پذیر است. بدیهی است شرط داشتن دیپلم اجازه ثبت نام به سنین زیر ۱۸ سال را به صورت جداگانه نمی دهد. این افراد می توانند به عنوان زیر مجموعه والدین و همراه با خانواده برای لاتاری و گرفتن گرین کارت آمریکا اقدام کنند.

حال اگر مدرک تحصیلی لازم را ندارید نگران نباشید! با داشتن دو سال سابقه کار قابل اثبات هم می توانید در لاتاری ثبت نام کنید. لازم به ذکر است اتباع کشورهایی که در ۵ سال گذشته بیش از ۵۰,۰۰۰ مهاجر به آمریکا داشته اند، مجاز به شرکت در لاتاری نیستند.

این خبر خوشحال کننده ای برای ما ایرانیان خواهد بود؛ زیرا ایرانیان کمی هر سال از روش های دیگر به آمریکا مهاجرت می کنند. این امر سبب می شود که سهمیه ایران در لاتاری بسیار بیشتر از کشورهای دیگر باشد.

مد نظر داشته باشید با دانش و اگاهی کارشناسان کارت سبز میتوانید مسیر اخذ انواع ویزا های کانادا و امریکا را با موفقیت و در مدت زمان کوتاهی طی کنید.

چه زمانی باید برای ثبت نام در لاتاری اقدام کرد؟

وقت رزرو و تکمیل مدارک ثبت نام لاتاری ۱۴۰۳ گرین کارت آمریکا تا مهر ماه ۱۴۰۳ می باشد. متقاضیان محترم می توانند با رزرو ثبت نام لاتاری پیش از رسیدن به روزهای پایانی، علاوه بر آنکه در اولویت قرار می گیرند، فرصت بیشتری برای رفع نواقص داشته باشند و شانس خود را برای ثبت نام اصولی و در وقت مقرر از دست ندهند.