ارزیابی مهاجرت

شرایط لاتاری برای سرباز‌ها

اگر به عنوان یک سرباز قصد دارید در لاتاری ثبت نام کنید، احتمالا اولین سؤالی که برای شما پیش می‌آید این است که شرایط ثبت نام لاتاری برای سربازان چگونه است؟ برای ثبت نام در لاتاری به چه مدارکی نیاز است؟ آیا برای ثبت نام در لاتاری حتما باید پاسپورت داشته باشیم؟ آیا برای ثبت نام در لاتاری نیاز به ریز نمرات یا اصل مدرک تحصیلی است؟ آیا می‌توان بدون کارت پایان خدمت در لاتاری ثبت نام کرد؟ آیا برای ثبت نام در لاتاری وجود دیپلم الزامی است؟ برای یافتن پاسخ تمام سؤالات توصیه می‌کنیم تا آخر این مقاله با ما همراه شوید چراکه ما در این مقاله ما قصد داریم شما را به صورت کامل با شرایط ثبت نام لاتاری برای سرباز‌ها آشنا کنیم.

هرساله علاقه مندان زیادی با ثبت نام لاتاری  در شرکت  کارت سبز خیال خود را از ثبت نام مطمئن راحت میکنند چرا که کارت سبز با بیش از 12 سال فعالیت در زمینه مهاجرت و اقامت در امریکا و کانادا یکی از موفق ترین و به نام ترین شرکت ها در این زمینه میباشد.

شرایط پاسپورت برای لاتاری سربازها

شرط داشتن پاسپورت از ثبت نام لاتاری حذف شده است اما بعد از برنده شدن برای انجام مراحل بعدی به پاسپورت معتبری نیاز دارید که حداقل 6 ماه بعد از تاریخ احتمالی ورود به امریکا اعتبار داشته باشد. بنابراین اگر از قبل پاسپورت دارید، هم میتوانید در لاتاری ثبت نام کنید و هم بعد از برنده شدن، میتوانید ویزای لاتاری خود را دریافت نمایید.در غیر اینصورت، امکان ثبت نام دارید اما برای آغاز امور برندگان لاتاری می بایست بعد از دریافت کارت پایان خدمت اقدام به دریافت پاسپورت نمایید و کارتان را شروع نمایید. منتهی باید مدنظر داشته باشید که از ددلاین نهایی نگذشته باشد زیرا برندگان لاتاری تنها تا پایان ماه سپتامبر دوره ای که برنده می شوند برای گرفتن ویزا وقت دارند.

لازم به ذکر است اگر خدمت سربازی شما به پایان رسیده اما هنوز کارت پایان خدمت دریافت ننموده اید، می توانید با برگه پایان خدمت که از طرف پادگان محل سربازی خود دریافت نموده اید، اقدام به دریافت پاسپورت نمایید.

شرایط لاتاری برای سرباز‌ها

همه‌ی مردم دنیا می‌توانند با هر نژاد، دین و مذهبی در لاتاری آمریکا ثبت نام کنند. به همین ترتیب سرباز‌ها نیز قادر هستند در این قرعه کشی شرکت کنند اما برای شرکت در این قرعه کشی باید دارای حداقل مدرک تحصیلی دیپلم یا ۲ سال سابقه کار در طی ۵ سال گذشته بوده و متولد یکی از کشور‌های مجاز به ثبت نام در لاتاری باشند. به صورت کلی شرایط ثبت نام لاتاری سرباز‌ها به شرح زیر می‌باشند:

  • شرایط سنی خاصی برای ثبت نام در لاتاری وجود ندارد.
  • شرایط سلامتی وجود ندارد.
  • داشتن دیپلم یا ۲ سال سابقه کار برای ثبت نام در لاتاری کافیست.
  • شرط داشتن پاسپورت برداشته شده است.
  • مجرد یا متأهله بودن ملاک نیست.
  • مدرک زبان لازم نیست.
  • باید متولد کشور‌های مجاز به ثبت نام باشند.
  • داشتن تخصص یا مهارت خاصی نیاز نیست.
  • برای ثبت نام در لاتاری به کارت پایان خدمت نیازی نیست.

مدارک لازم برای ثبت نام سرباز‌ها در لاتاری

سربازان برای شرکت در قرعه کشی لاتاری نیاز است تا به طور کامل مدارک هویتی خود را ارائه دهند. داوطلبان باید در زمان ثبت نام لاتاری در فرم ثبت نام لاتاری به درج اطلاعات مورد نیاز و ارسال آن‌ها بپردازند. مدارک لازم برای ثبت نام لاتاری سرباز‌ان عبارتند از:

  • اطلاعات شناسنامه‌ای مانند نام و نام خانوادگی، تاریخ تولد
  • اطلاعات محل سکونت همچون کشور و شهر محل سکونت، آدرس محل سکونت
  • اطلاعات تحصیلی مثل آخرین مدرک تحصیلی
  • اطلاعات تماس مانند شماره تماس، ایمیل
  • اطلاعات مربوط به همسر در صورت متاهل بودن.
  • اطلاعات مربوط به فرزندان در صورت دارا بودن فرزندان مجرد و زیر ۲۱ سال.
  • عکس مناسب

توجه داشته باشید که تمام سربازان، ملزم به وارد کردن اطلاعات صحیح و دقیق خود در هنگام ثبت نام لاتاری هستند، اگر هر یک از این اطلاعات اشتباه وارد شود حتی در صورت برنده شدن در لاتاری، نتیجه قرعه کشی باطل شده و گرین کارت آمریکا به شخص متقاضی تعلق نمی‌گیرد. پس افراد برای جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی هنگام وارد کردن اطلاعات خود باید دقت کنند.

سوالات در مورد شرایط ثبت نام لاتاری سرباز‌ها

  • من سربازم آیا می‌توانم در لاتاری آمریکا شرکت کنم؟

بله، فقط کافیست دیپلم یا ۲ سال سابقه کار داشته باشید و متولد یکی از کشور‌های مجاز به ثبت نام باشید. اگر سن کمی داشته باشید می‌توانید به عنوان زیر مجموعه پدر یا مادر خود در لاتاری ثبت نام کنید.

  • آیا سربازان برای ثبت نام در لاتاری باید کارت پایان خدمت داشته باشند؟

خیر. برای ثبت نام در لاتاری به کارت پایان خدمت نیاز نمی‌باشد اما برای خروج از کشور به کارت پایان خدمت نیاز است.

  • من سرباز هستم و مدرک تحصیلی دیپلم را ندارم چه کار باید کنم؟

سربازان با داشتن ۲ سال سابقه کار در طی ۵ سال گذشته نیز می‌توانند در لاتاری آمریکا ثبت نام نمایند.

  • چرا برای سربازها پاسپورت نیاز است؟

پاسپورت نه تنها برای خروج کشور اجباریست، بلکه برای اخذ ویزاهای مهاجرتی و غیرمهاجرتی آمریکا از جمله لاتاری داشتن پاسپورت معتبر الزامیست.

همچنین مدنظر داشته باشید همه اعضای خانواده برای ثبت نام لاتاری نیازی به پاسپورت ندارند اما بعد از برنده شدن در لاتاری، همه آنان به پاسپورت معتبر نیاز دارند.

4.7/5 - (4 امتیاز)

اگر تمایل دارید در زمینه شرایط لاتاری برای سرباز‌ها مشاوره دریافت نمایید، فرم زیر را تکمیل و پرداخت کنید تا در اسرع وقت کارشناسان کارت سبز با شما ارتباط بگیرند


ارزیابی مهاجرت
4 پاسخ
  1. شهرام فضلی گفته:

    سلام من سرباز نیروی دریای سپاه بودم اما متوجه شدم که به چون سپاه تو لیست تحریمه تمام اعضای سپاه از سوی دولت امریکا تحریم هستند ایا این موضوع در روند ثبت نام لاتاری تاثیر گذاره؟

    پاسخ
    • ساناز قنبری گفته:

      سلام در حالت کلی بله اما کارشناسان کارت سبز در این زمینه میتونن راهنماییتون کنن تا مشکلی براتون پیش نیاد میتونید از طریق لینک زیر وقت مشاوره بگیرید در خدمت هستیم.
      https://cartesabz.net/register/consulting.php

      پاسخ
  2. امیرحسین گفته:

    من امسال لاتاری ثبت نام کردم و نتایحش اردیبهشت ماه میاد
    من خدمتم آبان سال دیگه تموم میشه
    میخواستم ببینم من شانس دارم اگر برنده شدم اقدام کنم؟؟

    پاسخ
    • ساناز قنبری گفته:

      بله قطعا شانس دارید
      در برخی سفارت ها تاریخ سابمیت فرم مطرح نیست و فقط کیس نامبر مهمه
      انشالا اگر از برندگان لاتاری 2025 بودید با ما و کارشناسان ما برای مشاوره ارتباط بگیرید

      پاسخ

نظر خود را درباره شرایط لاتاری برای سرباز‌ها ثبت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *