اگر شما از برندگان لاتاری هستید با توجه به اهمیت این امور و همچنین تکمیل فرم های مربوطه برای ارتباط با کارشناسان کارت سبز و راهنمایی انجام امور برندگان لاتاری با شماره 02149374 تماس بگیرید یا با شماره 09391324467 در تلگرام با ما در ارتباط باشید. همچنین میتوانید فرم مشاوره مهاجرت برندگان لاتاری را در کارت سبز تکمیل نمایید.

آمار لاتاری ایران و جهان

آمار و ارقام برندگان لاتاری و اسامی برندگان لاتاری در ایران

اطلاع از تعداد شرکت کنندگان لاتاری در جهان و همچنین بررسی آمار برندگان لاتاری به افراد کمک می‌نماید تا با آگاهی بیشتری به این مسیر جذاب پا بگذارند. همچنین این امر باعث می‌شود که افراد با بررسی آمار لاتاری، محاسبه کنند که چقدر برای برنده شدن در لاتاری شانس خواهند داشت. پس برای آشنایی با این آمار تا آخر این مقاله با ما همراه شوید.

لاتاری به عنوان ارزان ترین روش مهاجرت به کشور آمریکا، از محبوبیت زیادی در بین مردم اغلب کشورها برخوردار می‌باشد.
پس، محبوبیت بسیار زیاد و تعداد زیاد افراد متقاضی ثبت نام لاتاری آمریکا، چندان اتفاق عجیب و غریبی نبوده و به همین علت یک کنجکاوی عمومی در رابطه با تعداد برندگان لاتاری وجود دارد. در این میان، نکته حائز اهمیت آن است که از بین ۵۰ هزار ویزای لاتاری تعیین شده از طرف ایالات متحده به مردم جهان، هر کشور ظرفیت محدودی داشته و فقط تعداد محدودی در این قرعه کشی برنده می‌شوند. در ادامه شما را با آمار برندگان کشور‌های مختلف آشنا خواهیم کرد:

کشورهای دارای سهمیه لاتاری

سهمیه هر کشور در لاتاری به میزان جمعیت مهاجر کشور مورد نظر در آمریکا بستگی دارد. اگر ویزای کاری و خانوادگی صادر شده در ۵ سال گذشته ۵۰ هزار ویزا برای کشور مورد نظر باشد، متقاضیان متولد شده در آن کشور به شرکت در لاتاری مجاز نخواهند بود. افرادی که در یکی از کشور‌های زیر به دنیا آمده باشند مجاز به شرکت در لاتاری نیستند، لذا کشورهای خارج از لیست زیر واجد شرایط شرکت در لاتاری هستند:

بنگلادش / برزیل / کانادا / چین / کلمبیا / جمهوری دومینیکن / السالوادور / بریتانیا (به جز ایرلند شمالی) و قلمروهای آن / هائیتی / هندوراس/ هند /جامائیکا / مکزیک / نیجریه / پاکستان / فیلیپین / کره جنوبی / ونزوئلا / ویتنام.